maanantai 25. tammikuuta 2016

Pieniä paljastuksia

Koska listat ovat kivoja (ja oli hippusen tylsää):

3 asiaa joita odotan

- viikonloppu (kuten nykyään aina, kun asun kaupungissa, josta en tunne ketään muuta kuin työkaverit)
- valoisat illat
- että lumet sulaisivat, sillä kaipaan ulkona juoksemista

3 asiaa joita pelkään

- ampiaiset
- katkeroituminen
- hylätyksi tuleminen

3 asiaa joista tykkään

- ihmisten katseleminen
- kahvilat
- onnistumisen tunne


3 asiaa joista en tykkää

- pimeät aamut
- keitetyt kananmunat (paistetut ovat ok)
- pahvimukista juotu kahvi

3 asiaa joita haluan

- päästä taas tanssitunneille
- sopeutua muutoksiin helpommin
- oppia seisomaan käsilläni

3 asiaa mitä minun pitäisi tehdä

- lopettaa kahvinjuonti (ei muuten sovi ihmiselle, joka on muutenkin nukkunut huonosti melkein koko elämänsä)
- vakiinnuttaa säännöllinen vuorokausirytmi
- päästä eroon puhelinkammosta


3 asiaa mitä osaan

- kiinnittää huomiota yksityiskohtiin, jotka monilta jäävät huomaamatta
- lukea asiatekstiä tosi nopeasti
- piirtää ihmisiä

3 asiaa mitä en osaa

- viheltää
- suhtautua kevyesti itseeni kohdistuvaan kritiikkiin
- askarrella

3 asiaa jotka minulla on mielen päällä

- ikävä erästä rakasta
- parin asiakkaan ongelmat
- tulispa jo kevät


3 asiaa joista puhun usein

- omat ahdistukseni ja itsetutkiskeluni (valitettavasti, ei taida olla läheisillekään mukavaa)
- sää (olen huono small talkissa, joten joudun aina välillä turvautumaan näin tylsään aiheeseen...)
- taide

3 asiaa joita toivon itselleni

- täydellisesti istuvia, kestäviä t-paitoja
- rohkeutta
- rakkautta niin paljon kuin vain sielu sietää

3 asiaa jotka rauhoittavat minua

- hömppäsarjojen tai -leffojen katsominen
- kävelylenkit kauniissa maisemissa
- jonkun mukavan ihmisen halaaminen


3 asiaa jotka stressaavat minua

- tulevaisuus
- epätäsmällisyys
- yhtäkkiset muutokset

3 asiaa jotka olen tehnyt tämän viikon aikana

- ollut töissä
- joogannut
- syönyt suklaata

3 asiaa jotka aion tehdä viikonloppuna

- käydä syömässä tätini kanssa
- kahvitella kaverin kanssa
- nukkua pitkät ja toivottavasti rauhalliset yöunet

2 kommenttia:

  1. Kiva lista! Ja kauniita kuvia.

    Komppailen kahvinjuonnin lopettamista - vaikuttaa mullakin uniongelmiin. Oon yrittanyt sita lopettaa, mutta lopulta sorrun aina. Opiskellessa se kahvi on "pakko" olla, muuten ei riita energia eika keskittyminen :( Matematiikan opiskelijan ruokavalio - kahvia aamupalaksi, lounaaksi ja illalliseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä en ole edes juonut kahvia kuin parisen vuotta (ja siitäkin suurimman osan hyvin epäsäännöllisesti), mutta lopettamista olen harkinnut jo ties kuinka pitkään, koska ei se tunnu sopivan mulle ollenkaan. Pitkät koulu- ja työpäivät ovat mullekin aika turmiollisia, silloin ilman kahvia pärjääminen tuntuu erityisen hankalalta :D

      Poista